Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Nu längtar mamma, pappa och storasyster efter dig väääldigt mycket! ❤️

Kategori: Familjen

Idag har jag tvättat och strykt tyget till korgen som bebisen ska sova i första månaderna innan spjälsängen! ❤️ Även bäddat med det söta bäddsättet med volanger och spets..! Thea har köpt zebra snutten som ligger i korgen till sin lillebror/lillasyster, sen har hon gett apan som hon hade som första gosedjur redan på BB till bebisen så den också ska få ha den som första gosedjur! 😍 vår duktiga "lilla" storasyster! (Herrejösses tänk att vår lilla docka ska bli storasyster, heeelt ofattbart!!) 

Tankarna nu denna sista tid är såååå himla många! Hur kommer livet förändras? Vad är det för en liten krabat som ligger där inne? Pojke eller flicka? Vad ska vi välja för namn? Hur kommer Thea reagera på sin lillasyster/lillebror? Kommer man känna sig otillräcklig åt båda? Kommer man få sova något? Borde man vara glad så länge den stannar på insidan trots all smärta nu i slutet? Kommer vi klara av att bygga hus nu samtidigt som vi får ytterligare en familjemedlem att ta hand om? Kommer min och Andreas relation påverkas? Kommer man ha nog med kärlek kvar till en till? Kommer förlossningen gå bra eller inte? Kommer bebisen komma ut frisk? 

Shit det är heeeelt sjukt va mycket man tänker och oroar sig över samtidigt som man är sååå fylld med lycka och ser fram emot detta jätte mycket! ❤️

Kommentera inlägget här: