Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Alla ❤️ dag!

Kategori: Familjen

Igår var det ju alla ❤️ dag med samma hysteri som vanligt! ☺️ Här hemma har det ju varit sjukstuga med Thea nästan hela veckan så inte många knop gjorde (skulle bakat tårta till Andreas då det är vår halvårs-dag varje alla hjärtansdag så 4,5 år tillsammans igår) men eftersom jag inte kommit mig till affären och handlat allt jag behövde och inte kunde be Andreas handla det då det skulle vara en överraskning) så blev det att jag sket i det.. Berättade dock för Andreas att jag tänkt göra det så när han kom hem hade han varit på Ica och handlat min alla ❤️ dag present, fick en Frödinge fryst prinsesstårta (som han för övrigt trodde vi kunde äta direkt men insåg efter att jag talat om för honom att den ska stå framme och tina i FYRA timmar först, att det va  omöjligt att skära den med en gång!) 😝 fick också en påse med cheezballs (som han hatar men jag älskar) 😉 samt en påse med Pommes snacks och en fanta exotisk (också en dricka som jag älskar men som han inte gillar) TACK älskling! Men måste bara undra, det va inte alls så att han tänkt på att hans fru är höggravid denna alla hjärtansdag! 😝😂 haha! 

Utav mig ochThea fick Andreas en parfym (samma som han fick på farsdag men han gillade den så mycket och Thea ÄLSKAR den och säger varje gång han tar på sig den "pappa får jag lukta på dig? Du luktar så gott så jag nästan kan äta upp dig!" 😍 lilla Sötnosen!! ❤️ 

Thea hade turen att få massa fina Alla ❤️ Dag presenter - en Ken docka av mormor & Anders, en Disney prinsessor film av mig & Andreas, pengar av Lena & Rune som hon köpte prinsesschoklad för, massa godis samt pengar av farmor & farfar! ❤️ 

Jag blev super överraskad av svärmor och svärfar då jag fick ett par Edblad roséguld örhängen som jag önskade mig i julklapp.. Fick ring ifrån samma märke i julas av dom! ❤️ Tusen tack! ❤️

Hur var er alla hjärtansdag? 






ÄLSKAR Theas min på sista bilden! 😂❤️ Hon surar och va verkligen arg på mig för att jag tog kort utan kläder på mig..! Hon skrek åt mig att klä på mig innan jag fick ta bild..! 😝 haha!! Skit unge! ❤️
Kommentera inlägget här: