Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Fantastisk dag❤

Kategori: Familjen

Idag har vi varit ute hos våra fina vänner Nadia & Nicklas..

Mumsade på god fika direkt vi kom.. Sen gick vi ut på promenad i det fina vädret för att Thea skulle somna vilket hon gjorde rätt snabbt! :p

Därefter va vi i Nickas systers stall och klappade hästar och katter.. Thea tyckte det va super kul och spännande! :)

Sen åkte vi hem till N&N igen för att laga mat och äta ihop med Nicklas mamma och bror Mathias!

Avslutade i soffan med lite mys då Thea fick sin första choklad.. (Visst hon har ju ätit tårtor med choklad på men inger godis eller kakor med choklad) snacka om att hon gillade det.. Tryckte i sig tre Noblesse och ville bara ha mer.. Kommer nog blir svårt att hålla henne så mycket längre nu! Men om två veckor fyller hon ju 2 år så är faktiskt nöjd över att vi hållit henne borta från godis/chips/läsk och sånt så länge! ;)

Bjuder på lite bilder från dagen! ❤

Kommentera inlägget här: