Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Tidnings kändisar..

Kategori: Bröllop

Haha! Idag var det ett bröllopsreportage om oss i vår lokaltidning Bohusläningen..

Super kul att läsa då det kändes som dom inte ändrat om en massa från vad vi faktiskt sa! :) man vet ju aldrig va mycket som vrängs osv.. Dock va jag inte super nöjd med bilderna jag va med på..men det är inget att göra åt! :p

Bilden i inlägget innan är ju från när tidningen var hemma och denna bild var inte med i tidningen men fotografen vad snäll och skickade denna ändå till mig "bara för att Thea är så gullig" sa han! ;)

Kommentera inlägget här: