Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Sååå glad!! Datum är spikat!

Kategori: Bröllop

I fredags hade vi möte med killen som ska stå för maten och som äger lokalen vi ska vara i under bröllopsfesten! :)

Gick över förväntan då han praktiskt tagit fixat ALLT vi önskat!! ;)

Hyrt in runda bord, vita dukar, svarta stolar, kandelabrar you name it.. Precis som ja önskade! Sen hade han satt ihop två meny förslag åt oss som han också där tänkt till med lite svart och vitt tema som vi ska ha på all övrig dukning osv.. :) snacka om hjälpsam!

Som om inte det räckte så ringde han igår kväll till Andreas och berättade att han hittat ett band till festen (då dom vi tänkte va upptagna) problemet är att dom är ifrån Helsingborg! Men han skulle fixa ett bra pris för oss, stå för boende till dom då dom kunde sova hos honom och så erbjöd han sig tom att KÖRA ner oss till Helsingborg så att vi skulle kunna få lyssna på dom och säga va vi tyckte! :p men jösses vilken snäll och hjälpsam människa! Eloge till dig Göran! :)

Världens lyckligaste nu när så många bitar börja falla på plats! Hoppas bara klänningen passar nu också som jag skickat efter! ;)

KOMMENTARER:

  • Linnea säger:
    2014-09-03 | 19:08:42

    Hej!

    Tänkte höra med dig vad du hade för lokal till ert bröllop?
    Planerar själv bröllop o har svårt att hitta lokal!
    Kram, och tack för en rolig blogg!

Kommentera inlägget här: