Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Rolig nyhet..

Kategori: Bröllop

Tänkte bara berätta en rolig nyhet.. I veckan kommer en reporter samt fotograf komma hem till oss för att göra ett litet reportage om vår bröllopsplanering.. :) så himla roligt! Skall tydligen göras en bröllops bilaga eller hur det nu var inför vår/sommarbröllop! Dom andra som hon redan intervjuat och som ska vara har visst redan gift sig så vi skulle då vara paret som är mitt uppe i planeringen.. :)

Hon frågade om Theas brudnäbb klänning fanns hemma (vilket den ju gör) så om vår lilla sessa vill ta på sig den och posera framför kameran så ville dom gärna få med det..! ;) spännande!! Thea skulle ur den så fort jag fick på den sist, fick inte ens chans att se hur den såg ut med rosetten i ryggen på..! :p haha! Så håll tummarna åt oss! ;)

KOMMENTARER:

  • Emelie-mamma till Wilde och Lilly säger:
    2013-02-05 | 07:34:55
    Bloggadress: http://Ebrathen.blogg.se

    Va kul för er :)
    Jag längtar tills den dagen jag får planera mitt blöllop

  • Elin säger:
    2013-02-05 | 21:26:09
    Bloggadress: http://selmaochjag.wordpress.com

    Åh vad roligt!! Måste jag läsa sen! Hoppas att Thea behåller klänningen på:)

Kommentera inlägget här: