Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

126 dagar..

Kategori: Bröllop

Tänk att det idag bara är 126 dagar kvar tills bröllopet!?! :)

Idag var ju reporter samt fotograf hemma hos oss för intervju och oj så kul det kändes att prata om just vår planering! Den ena killen sa "det är så roligt att se dig prata om detta då det fullständigt lyser om lycka om dig!" Det värmde så otroligt mycket! För det är ju det verkligen det jag känner inför detta! Sån fullständig lycka!!! <3

Hoppas nu bara att det jag sagt är vad dom skriver och att dom inte vänder på ord så att texten inte alls blir det jag sagt samt att bilderna blev bra.. Fick ju inte se dom..! :/
Så håll tummarna för oss.. Ska tydligen tryckas väldigt snart! :)

Kommentera inlägget här: