Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

P.S...

Kategori: Bröllop

Älskar initiativet jag tog med att verkligen stanna till på tågstationen för att ta lite bilder på dom då Malin talat om för mig att hon ville detta..

Varför undrar ni nog nu, det gjorde nämligen jag också först men det var just här som dom sågs första gången någonsin.. Dom "träffades" ju på nätet och lärde känna varandra innan Malin tog tåget ner till Uddevalla för exakt 10 år sedan nu i Mars för att träffas för första gången! Så självklart blev jag rörd av denna tanke att dom skulle vika föreviga bröllopsbilder just på denna platsen! När sen tiden rann iväg och det bestämdes att dom inte skulle åka dit med fotografen så ringde jag dom i bilen från kyrkan till festen och sa, vi MÅSTE bara ta bilder där, jag löser det strunt samma om det inte blir proffs bilder! Vi ska iaf stanna där och fota påvägen! :)

Och här har ni lite av resultatet! ❤

KOMMENTARER:

  • Malin säger:
    2013-04-04 | 09:05:19

    Tack tack tack underbara vän för du tog dig tiden till att åka ner till tågstationen. Hur ska man kunna tacka dig tillräckligt!? Du är guld värd.

Kommentera inlägget här: