Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Late update..

Kategori: Bröllop

Vet att jag varit dålig på att uppdatera i bröllopsplaneringen nu men det har ju varit så sjukt mycket det senaste! Tiden flyger bara förbi nu är det tom mindre än 60 dagar kvar också! :O

Har iaf fått bokat band nu, träffat söta Matilda som ska sjunga i kyrkan - och fastställt låtar med henne, varit och provsmakat menyförslaget vi hade bestämt oss för - det fick klart godkänt så det kör vi på! ;)

Sprungit på Willys stup i kvarten och hämtat ut paket som har med bröllopet att göra, bl.a. rosenblad i tyg att strö över altargången samt som bordsdekoration, ballonger i vitt & svart, massa olika typer av organza- och sidenband även det till bordsdekoration, brud- och tärnbuketter samt smådetaljer, har även fått hem snygga klistermärken med texten "Just Married" i svart och vitt som ska sättas på limon vi ska åka i osv..

Nu väntar jag på att få hem bokstäverna till tårttoppen, brudnäbbsklänning till Olivia, tiaran till mig, lite mer sidenband att dekorera blomkorgen samt ringkudden med, gästbok, fler påsar till riset (valde att även beställa vita så det ska vara både svara och bita sånna små organza påsar till det) ;)
Har säkert beställt massa mer som jag inte kommer på nu..! :P

Vill inte fota allt och lägga ut nu innan bröllopet så kan visa bild på Olivias klänning så länge! Det sket sig ju med den svarta hon skulle haft (va meningen hon skulle ha svart med vit rosett i ryggen) men så hade dom återkallat alla sånna i storlek 8 & 10 endast då dom va missfärgade och hon skulle ha just 10..! :( så det va typiskt! Dock valde jag till slut samma klänning fast vit som Theas, men med svart rosett o ryggen.. Så ska hon ha svarta klackskor till och bära vit korg med svarta rosetter på och strö ut svarta och vita rosenblad! :)
Fick bli en bild med alla fyra val vi hade till andra näbbklänningen (men blir alltså vit med svart rosett) ❤

KOMMENTARER:

  • Karin säger:
    2013-04-19 | 00:43:46

    Hej hej! Halkade in på din blogg genom någon annan.. Kommer dock inte ihåg vem ;-) Stnd att du inte skriver så ofta r det som nu upptar mycket av din tid är sådant som upptog mycket av mig för cirka snart ett år sen, nämligen bröllop :-) Vilken underbar tid du har framför dig!! Jag är jätte avundsjuk! Njut av tiden nu (även om det är massor av planerande) Jag tyckte det var så jäkla kul, mycket att tänka på men kul! Sen njut av er dag! Den är såå speciell!

    Stort lycka till!

    Kram Karin Larsson (såg att vi hade 28 gemensamma vänner på FB :-P )

Kommentera inlägget här: