Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Bröllops beställningar

Kategori: Bröllop

 
Lite urklipp på vad jag beställt till bröllopet! ☺ 
 
Kan ju tillägga att bokstäverna "G&F" är beställda i "K&A" så klart och så är dom svarta med några swarowski kristaller på istället för guld som på bilden! ☺❤
 
Bilden innehåller:
Organza påsar till ris (svarta & vita)
Ballonger (svarta & vita)
Dekorations blomblad (svarta & vita)
Sko stickers "I do" till mig och "Me too" till Andreas! 
Tiara med små strass hjärtan
Olika typer av svarta siden & organza band till bordsdekoration, blombuketter, blomkorg, ringkudde osv.. 

KOMMENTARER:

  • Karin säger:
    2013-05-02 | 07:35:02

    Hej igen Katarina :-)
    Vad fina saker du köpt! Det kommer bli så fint!!
    Är lite nyfiken... Var ska ni vara efteråt? Ett stort tips är också att ha en riktigt bra fotograf. Vi är så sjukt nöjda med våra kort och jag känner att det är så viktigt! Självklart finns det saker som är viktigare, typ festen också så ;-) Men efteråt har man så många fina minnen och då är det roligt att kunna titta på alla sina bilder :-)

    Hoppas ni får en helt underbar dag!!! Jag är inte ett dugg avundsjuk ;-)

    Kram!

Kommentera inlägget här: