Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Pyjamas jakt

Kategori: Kläder

Var på jakt efter nya pyjamasar till Thea igår när vi va på shoppingtur! Hittade inte någon nånstans förutom på Lindex som jag till sist gick in på då jag redan hade gett upp hoppet! :P


Hittade då helt plötsligt massa jag ville ha men alla fanns inte i Theas storlek! Dessa två på bilden fick dock följa med hem!


Kan dock inte bestämma mig för om jag ska behålla båda eller inte! Den randiga hade hon på sig i natt redan så den kommer vi behålla! Så tuff med svarta och vita ränder sen va trycket så gulligt med den sovande katten då katter är suuuuper poppis hos Thea nu! ;)
Den andra är ju himla söt med cupcakes på benen och katten på magen som tänker på cupcakes.. Men den är kortärmad med trekvarts ben..! :( Känns som man vill ha hellånga nu till vintern då denna damen aldrig vill ha varken filt eller täcke på sig!

Vad tycker ni? Ska ja behålla båda eller ska ja se om den andra jag ville ha (den andra bilden med trycket Love på) finns i rätt storlek för att byta?

KOMMENTARER:

  • Svärmor säger:
    2012-10-10 | 16:41:40

    Kolla om den svarta finns i hennes storlek o köp den så kan hon få den i julklapp av oss =)

Kommentera inlägget här: