Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Helgen

Kategori: Allmänt

I fredags sov ju jag och Thea hos mamma och Anders (Andreas jobbade ju på mortens)

Sen på lördag vaknade Thea 07.40, fick välling sen va vi inne och hoppade på mormor i sängen som tydligen (?) sov.. :P åt frukost och sen bar det iväg en sväng till torp! Thea fick den snygga baseballjackan av mamma och Anders och sen fikade vi på Briggen! Åkte hem till mamma igen där Thea fick gröt och sen somnade som en stock och sov i TRE TIMMAR!!! :O vet inte om hon någonsin sovit middag så länge..! :P

Under tiden kollade jag, mamma och Anders på film och jag va inne i stan och hämtade Andreas som fått sova ut! Efter det åkte vi till Caroline, Andreas och Lovisa där det bjöds på våfflor! :)

Kom på kvällen på att vi kunde passa på att gå ut en sväng (har ju bara varit ute typ en gång med Andreas på nästan ett år (efter julbordet med hans jobb) :P Lämnade av Thea hos mamma påvägen hem från Murnkedal.. Gjorde oss i ordning så kom storebror in med sin Frida, Anders och en kompis till dom! Fortsatte till mortens där vi stannade endast typ en timme (om det ens va så länge) haha! Va jätte mycket konstigt folk ute och vi va visst inte alls på humör ändå.. :P så gick hem!

Vaknade vid tio då klockan ringde, duschade, hämtade Thea och sen bjöds det på dunder frukost hos Andreas föräldrar! Innan vi åkte med dom till Ikea! Direkt vi kom hem bar det iväg på handbollsmatch som Andreas spelade och sen hem för mys i soffan! :)

Nu Natti natti!! ;)

Thea fick ny (VÄÄÄLDIGT UPPSKATTAD) leksak av farmor och farfar idag! :)

Kommentera inlägget här: