Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Theas tuffa Bobby car!

Kategori: Bilder

Nu har vi fått det jag väntat på till att pimpa Theas Bobby car så hon har en som inte alla andra har! ;)

Peter var så snäll och fixade dekaler med Theas namn på som vi satte på sidorna istället för dom ursprungliga fula dekalerna som man skulle klistra på! :)

Vad tycks?

KOMMENTARER:

  • Elin säger:
    2012-04-30 | 18:37:00
    Bloggadress: http://www.selmaochjag.wordpress.com

    Vad snyggt, kul att ha nåt som inte alla andra har:) Selma ska få Daniels gamla bobbycar som han hade när han var liten, också lite kul:) Och tack för komplimangen angående min handstil haha:)

Kommentera inlägget här: