Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

God morgon!

Kategori: Allmänt

Igår sov vår lilla tjej middag två ggr och första gången sov hon hela 3,5 timme för sen ytterligare 40 min.. Så vi trodde att hon aldrig skulle sova inatt men tror hon behövde det efter att ha somnat sent i lördags och sen vaknat mitt i natten för att hålla låda ett tag (vilket typ aaldrig händer!)

För sen efter glimmingen igår så åkte vi vägen om donken och käkade i bilen för att sen ta oss till Nicklas och Nadia ute på ön! Där dukades det upp godis, chips och ostbågar, frukt samt dricka!! Mums! Snacka om söndagsmys! ;)

Thea va uppe och härjade, (jagade deras katter) och showade hela tiden vi va där (åkte hem vid halv elva) sen somnade hon i bilen hem.. La henne i sin säng där hon sov gott tills ca 04.00 då hon vakna super ledsen och jag lyfte över henne till oss så somna hon om.. Vi sov alla tre till 09.30! Det är verkligen inte vanligt! Familjemys! ❤

Dock känns Thea väldigt varm och har gjort det inatt (hoppas verkligen inte att hon får feber och blir sjuk igen!)

Kommentera inlägget här: