Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Nytt

Kategori: Allmänt

Blev idag ägare till detta vrålsnygga halsband! (älskar den lilla döskallen som hänger ner på ryggen..)

Ringen Andreas gav mig i julklapp var nämligen för stor och fanns inte i mindre så fick byta till nått annat och då fick jag detta istället! Kostade ju nästan det dubbla så Andreas fick lägga till pengar i mellan, men bara jag valde det jag helst ville ha så blev han nöjd! :) snacka om världens bästa pojkvän!! Älskar dig så hjärtat! <3 TACK!
Får nog invigas imorgon på nyår! :)

KOMMENTARER:

  • Rebecka säger:
    2011-12-31 | 11:07:29
    Bloggadress: http://rebeckastromborg.blogg.se/

    SNYGGT!!

  • Amanda N säger:
    2012-01-01 | 21:16:58

    Det är fräckt! du och mamma kör på samma halsband!!! :)

Kommentera inlägget här: