Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Nya sorter i chips hyllan..

Kategori: Nyheter


..och självklart var JAG tvungen att testa dom.. Hehe! Valde att införskaffa mig lite från himmels hörnan med alla goda påsar som pryder dom.. :) Jag är faktiskt sjuk och det är min födelsedag så det är faktiskt tillåtet!

Love

KOMMENTARER:

  • Fanny&Vanessa säger:
    2009-05-16 | 08:11:17
    Bloggadress: http://justlikeus.blogg.se/

    sv: Jaa jäklar det gör du ju, jag trodde det var på söndag :O men shit sorry:P grattis i efterskott vi ses ju i morgon i alla fall då ska jag gratta dig på riktigt;)



    puss

  • Sara säger:
    2009-05-16 | 18:39:16
    Bloggadress: http://sparklingsara.blogg.se/

    Tack! Och grattis (i efterskott) till dig oxå =)Tråkigt att du var sjuk..nu måste man ju vänta ett helt år till nästa gång =( Men hoppas du blir frisk snart! Krya på dig! Kram

Kommentera inlägget här: