Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Säljes

Kategori: Säljes



Har nu efter långt övervägande bestämt mig för att sälja mina steve madden over knee efter att ha användt dom endast EN gång! Ja det är fan sjukt! Varför det inte blivit fler ggr är för att jag har väldigt svårt att gå in skor som inte känns helt hundra från början och det gör dessa om jag inte har mina ilägg i vilket jag måste så därför vill jag hellre att någon annan tjej med storlek 38 kan bära dessa snyggingar istället!!

Dom är alltså i storlek 8.0 US storlekar vilket motsvarar 38 i svenska storlekar. Betalade 235 dollar för dom i Steve Madden butiken på South Beach, Miami, USA när jag köpte dom alltså 1995 kr med den kursen som var då. Kommer därför lägga ut dom för 1500kr eller högst bjudande! Med tanke på att jag bara burit dom EN enda gång varav jag var inomhus nästan hela tiden.

Jätte tråkigt att jag inte kan ha kvar dom eftersom att jag tycker att dom är galet snygga! Men jag kan ju inte bara spara dom för att dom är snygga och inte kan använda dom, för det priset! Men men! Lägg en kommentar eller skicka ett mail till mig ifall du är intresserad på [email protected]



Love

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: