Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Heeeeeej igen!!!!

Kategori: Resor


Har ju nu kommit hem från en underbar vecka i Grekland.. Ojoj va roligt vi har haft det! Helt galet!

Vill bara lägga upp ALLA bildena för att visa er men nä det går inte för att det är ju för sjutton över 1500 bilder haha..

Men aa så går det när man har roligt.. och sen träffade vi ju så otroligt underbara människor som vi lärde känna där nere vilket gjorde att vi fotatde dom mkt under showerna dom  gjorde för att sen kunna ge dom bilderna.. osv..

Tänkte välja ut ett par stycken iaf som jag skall visa er!
Så här roligt hade vi.. denna bild säger ju allt! :)


Therese och jag bråkar lite i havet..


Tobbe lyfter upp Ylenia i deras dans.. :)


Jag testar hur det känns att andas under vatten med en Scuba diver från Australien!


Vi hade fest på vår altan flera kvällar, här med ett himla trevligt par från Norge!


Svenskt godis hade vi ju såklart med oss ner.. :)


Så jäkla grym bild jag fångade Angela i..


Så underbart söta norska barn som vi var tvungna att fota!


Jag och Therese köpte likadana klänningar som vi också valde att ha på oss samma kväll.. Snacka om att många glodde och snackade.. trodde väl inte vi var kloka i huvudet! :) haha


Sen gick jag loss på en stång så att säga..


Brother and sister is workin it.. haha!


Sen hade vi en otroligt bra utekväll..


Sen bjöds det på shotts och vem var det som drack flest tror ni? Nä inte Therese som man kan tro med tanke på bilden.. haha


Jo jag vet den här är lite suddig men kunde inte annat bli så mkt som vi dansade..


Sen fann vi ett svenskt ställe som hette Blåbärsshots!!


..och där sålde dom såklart blåbärsshots! :)


Angela galen som hon är hoppade upp på scen och dansa lite till Grease lightning..


Det var gaaaaanska varmt inne på Colorado som ni kan se på åtminstonde mig.. haha


Angela och Tobbe.. hon står på ett podie här och då är dom typ i samma längd! haha!


En lunch inne i Rhodos stad!


Jag och underbara Börge från Norge.. hehe!


Jag och Luca teamets chef på vår efterfest!

Ja det var allt jag orkade just nu.. tar ju sån jäkla tid att välja ut bilder från alla dessa.. men kan lägga upp fler en annan dag!

Gonatt!

Love

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2009-07-08 | 22:14:01

    varifrån kommer de turkosa klänningarna om man får fråga? :)

  • Katarina säger:
    2009-07-12 | 03:04:36
    Bloggadress: http://ernflykt.blogg.se/

    Hej Anonyma du.. :) klänningarna är köpte inne i "gamla stan" i Rhodos town.. Visst är dom fina!:D

Kommentera inlägget här: