Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Härliga bilder

Kategori: Bilder

Skall visa lite bilder från vad jag gjort under tiden jag inte bloggat!

23Maj

Fick fina blommor av min älskade vän Jessica när hon ordna litet kalas för mig!


Och denna goda tårtan gjorde hon åt mig..


Sen lekte vi lite med min kamera ute i trädgården, blev ett antal bilder.. haha


Sen lockade hon mitt hår..


..och så här nöjd blev jag! :)


Vi började då dricka sånna här godingar!


Helt underbar vän!!! <3


När vi sen var färdiga för utgång var vi så här snygga!


Så har jag och Erika haft kex, ost och vin kväll.. Ja det är sant, vi delade på två hela flaskor röd vin.. haha.. Erika är nöjd att hon lyckats få mig att dricka detta! O ja det var faktiskt gott, tro det eller ej! :)


Och så var det dags för bal för min kära lillebror, så himla fin han är!


Tobbe och jag på balen!


Så jäkla sköna bilder,, haha!


Filippa var också på balen! Så fin så!


Har också hängt på Skeppsviken med Emma, Melvin och Mysia! Visst är bilden cool på Mel..


Lilltjejen var jag ju också tvungen att fota! Sötnos!


Efter det var det dags för lite badning i tunnan hos familjen Ludvigsson/Osbeck!


Såå himla fin vän!


Jag i väntan på min brors student utsläpp!


Och äntligen kom han ut..


Såååå fin!!!


Min förtjänst att han hade så mkt saker på sig.. Hehe, ja är nöjd!

Har så himla mkt mer bilder eftersom att kameran har varit med överallt typ men nu orkar jag inte mer eftersom att jag är förkyld och knappt sovit nått inatt samt varit apbakfull idag och åker till Grekland inatt.. Eller aa planet går 06.30 men vi skall ju ändå gå upp vid två tiden för att åka senast tre härifrån.. Shiit hur skall jag palla detta? Jäjä hade iaf väldigt kul igår kväll då vi var på Rösholmen och Smögen och jag sänkte visst hela min bacardi lemon som var oöppnad.. va hände där lixom.. haha.. Men aa kramkalas var det typ hela kvällen iaf..

Love
Kommentera inlägget här: