Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

140201

Kategori:

Kvällens förrätt - limemarinerad het räkcoctail med ugnsrostade vitlöksbröd!
 
Kvällens varmrätt - Helstekt ryggbiff med ugnsrostade rotfrukter, rödvinsås, sparris samt vitlök & persiljesmör! 
 
Desserten har jag tyvärr ingen bild på då Daniel skulle göra sin extremt goda Créme bruleé som jag varit så sugen på lääänge! ❤️ men den blev inget bra.. Gjorde ett nytt försök men då hade det druckits en del rödvin av herrarna så det blev inget lyckat heller..! 😝 Blev istället hembjuden till Daniel och Helena imorn då det skulle serveras créme bruleé..! ☺️
 
 
Thea & Liam lekte jätte bra tillsammans idag och mot slutet så blev det en hel del Kramar!! ❤️ goa barn vi har!! ❤️
 
 
Tack Daniel, Helena och Liam för en super mysig kväll! Imorn blir det pulkaåkning för dessa sötnosar!! ❤️ Godnatt! 
Kommentera inlägget här: