Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

New Yorker!

Kategori: Kläder

Fanns en hel del att fynda inne på New Yorker som fanns på Nordby köpcentrum! ;) USA flaggan fanns i alla möjliga plagg och accessoarer! Jag ville så gärna ha dessa jeansshorts men det va sånna med högmidja vilket jag INTE kan ha! Ser ut som en stor päronröv bara då ju! Men men, får leta vidare! ;) köpte iaf bikinin då jag letat efter en USA bikini länge men vara hittat dyra varianter och denna va inte särskilt dyr! ;) 228:- gick den på! :)

Testade dom neon rosa shortsen och va sugen på att köpa dom men blev snål och valde att prioritera andra saker istället! :P

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/807046/images/2012/pic_204769288.jpg" class="image">

Kommentera inlägget här: