Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Förlåt!

Kategori:

Ber så hemskt mycket om ursäkt för den långa frånvaron men har nu fått svar från blogg.se att sen dom gjort om deras sida så har dom inte hunnit uppdatera appen och man kan därför inte logga in via den just för tillfället.. Mycket tråkigt med tanke på att jag typ ALLTID uppdaterar via den! Men men.. ska verkligen försöka att ta mig tid att blogga från datorn nu! Bjuder på lite bilder från midsommar så länge då vi var ute i Munkedal hos min storebror & Frida! Super mysigt!




Oj vad det grillades på kvällen!! :)

 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2012-06-26 | 08:39:49

    Helt underbart fina bilder!

    Svar: Tack söta Elin !!
    Ernflykt

  • Elin säger:
    2012-06-26 | 08:40:36
    Bloggadress: http://www.selmaochjag.wordpress.com

    Var jag som skrev den förra kommentaren, haha!

Kommentera inlägget här: