Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Söta Skrållan kläder

Kategori: Kläder

Andreas mormor Lena är helt sinnes sjukt duktig! Jag är så imponerad av henne och önskar jag kunde en bråkdel vad gäller stickning och virkning som henne..

På julafton fick Thea tre uppsättningar med dockkläder till Skrållan dockan som hon själv hade gjort! Att jag inte själv kommit på detta! Nu blir det till att leta mönster samt roliga garner! :)

Se själv så söta kläder hon gjort! Den vita klänningen va dock i minsta laget så den fick lilla dockan Angel få istället! Mössan blev lite stor men vad gör det..! ;)

Kommentera inlägget här: