Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Kiss på pottan premiären!

Kategori: Nyheter

Idag kissade Thea på pottan för första gången! Inga som helst problem! Jag satte henne bara där utan byxor för att vänja henne så helt plötsligt börjar pottan att spela som den gör när man kissar i den! ;) Mammas duktigt tjej! ❤

Strax efter det ställer hon sig upp och bajsar tre stora bajskorvar på golvet! :P haha! Men det va ingen fara då dom va så hårda att man kunde plocka upp dom från golvet med lite papper utan att dom ens lämna några märken efter sig.. ;) haha! När vi plockat upp detta, säger ja "då va allt gjort så du kan ju gå med rumpan bar ett tag nu!" skulle jag inte sagt för då hör jag hur det skvalar och tittar upp på Thea som står och håller i hennes stol och kissar för fullt så hon står och plaskar i en pöl runt fötterna! Haha! Blev till att hoppa i badet en sväng! ;)

Kommentera inlägget här: