Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Dagen idag

Kategori: Allmänt

Idag har vi varit hos Caroline och Lovisa i Munkedal och hälsat på där Carolines söta kompis Klara också var.. Vi åt lunch sen begav vi oss till öppna i Munkedal för att låta barnen fotas av fotograf.. Såg fram emot detta jätte mycket och hade tagit med finkläder till Thea men ville hon skratta och va glad på bild, NÄ inte direkt! :P haha! Hon som ALLTID skrattar annars! :( men men vill man inte så vill man inte.. Tror också det beror på tänderna! Hon har nämligen inte varit sig själv på hela dagen! :( stoppar in alla fingrar i munnen och gnager för fullt, och tar jag ut dom så blir hon jätte arg! Sen roades hon inte alls av sångstunden på öppna som hon alltid annars skrattar massor åt! Och ville heller inte äta ordentligt förut.. Och DET är inte vanligt för den mest manglade bebisen av dom alla.. Vår lilla skrutt! Hoppas bara hon får sova i lugn och ro inatt.. Just nu verkar hon iaf lugn.. Men hon fick nyss en nerkyld bitleksak att gnaga på.. ;)

Kommentera inlägget här: