Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Bästisar

Kategori: Vårt hjärta

Idag har jag och Thea varit med mormor, Caroline och Lovisa på Överby i Trollhättan och shoppat! Det var jätte mysigt och Thea fick två par fina sommar skor! :) Efter det så körde vi hem mormor Lena till Kissleberg och sen så forsatte vi andra fyra ut till Caroline och dom i Munkedal! Där "lekte" Thea och Lovisa i Lovisas babygym! ;)

















KOMMENTARER:

  • Melissa - Mamma till 2 prinsar säger:
    2011-06-18 | 09:07:21
    Bloggadress: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

    nemen har du blogg med :D

    då måste man ju kika in flera gånger å kika lite

    kram kram

Kommentera inlägget här: