Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Usch

Kategori: Resor

Maste saga att de kanns faktiskt valdig vemodigt att skriva att det ar var sista dag hemma hos familjen Gearhart nu.. Inte alls kul, ingen av oss vill aka hem an.. Men men sant ar livet nagon gang  maste man ju tillbaka till verkligheten. :P Skall ju trotts allt vara glad for att ha nagra timmar/dagar i NYC igen innan vi aker hem sa far val se vad den tiden har att erbjuda.. Vi funderar aven mkt fram och tillbaka pa om vi orkar med att slapa runt pa var packning i Philadelphia eller inte.. Hade namligen tankt stanna dar nagra timmar med taget pavagen upp till NYC, men som sagt vet inte om vi pallar det eller inte.. Jag vill valdigt garna dit och se staden samt besoka deras HR saklart.. ;) hehe! Men aa vi far se imorn hur vi valjer att gora.. NU skall jag och Andreas lana en av bilarna for att aka pa lite aventyr sjalva.. Skall fixa lite saker som va tankt ha med oss hem och upp till NYC igen.

Jag funderar aven pa om jag behover en san ringhand smyckeshallare till eller inte.. :P ja du ser vilka problem vi har..! ;) haha!

Hors sen!

Puss fran oss

KOMMENTARER:

  • Grahn säger:
    2010-08-01 | 23:32:00

    Tråkigt att resan snart är över eller? Vad slutade shoppingräkningen på? ;)

  • Katarina säger:
    2010-08-02 | 03:26:29
    Bloggadress: http://ernflykt.blogg.se/

    Ja de suger verkligen! :( men men.. Så är det ju alltid när man är ute och reser.. :P har inte vågat räkna efter än.. :P

  • Svärmor säger:
    2010-08-03 | 13:19:44

    Det är väl förmodligen något i stil med hon som tokhandlade på Ullared... ;-) hi hi

Kommentera inlägget här: