Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Cellular

Kategori: Filmer



Denna filmen såg vi nu, SVIN BRA!!
 Helt sjukt vad många sånna här "gripande" filmer vi sett det senaste. Ja sånna som man verkligen fastnar i och bara sitter och hoppar i soffan för att man blir så nervös och inne i filmen.. Hehe!
Filmen kom ut 2004 tror jag det var men väl värd att se för den som inte sett den!

Skall nog ta och krypa ner i sängen nu ihop med min älskling så att det inte blir lika sent som vanligt.. Brukar aldrig lägga oss i tid vilket resulterar i att Magnus typ aldrig får sova stackarn!!

Love

KOMMENTARER:

  • malin säger:
    2009-01-29 | 23:42:50
    Bloggadress: http://siljeholm.blogg.se/

    haha jaa jag kom in till slut.. jag va lite arg ;) haha

    det va nästa söndag vi bokade va? =)

    kram!!

Kommentera inlägget här: