Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Julmust

Kategori: Allmänt


Hej allihopa!
Sitter på jobbet just nu och dricker en julmust, varför jag gör det är en bra fråga jag tycker ju inte ens om julmust juh! (kan dricka det men bara ihop med julmat på julbord annars..) Hehe.. Men Kenta på jobbet hade varit så snäll och köpt en lussebulle till mig så jag tänkte äh va fan vad gör man inte för att få en maximal julkänsla, och tog därför en julmust till. *ler* Så detta var alltså både första lussebullen och julmusten för mig dett året!
(Meningslöst inlägg jag vet, men tappat inspirationen helt pga av trötthet!)

Love
Kommentera inlägget här: