Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Växjö

Kategori: Allmänt


(Vääldigt gammal bild på oss!)

Så där nu drar vi snart ner till växjö då för lite nyårs firande hos Bella! Skall bli såå kul.. Måste bara packa klart allt först och äta lite fruost, kom upp mkt senare än vad vi planerat för ingen av oss var direkt sugen på att krypa ur den varma sängen eftersom att resten av lägenheten är så kall! Men aa tillslut efter mååånga snoozningar på telefonen så om vi tillsist upp! Hehe! Ha en toppen kväll alla nu så hörs vi mer när jag är tillbaka! Tar nog nämligen inte med mig datorn eftersom att jag inte kommer ha tid att blogga ändå!

Love
Kommentera inlägget här: