Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Det finns inget finare...! ❤

Kategori: Bebisen




Åhh jag är så sprudlande glad och full av lycka! Idag har vi nämligen varit på ultraljud och fått se vår andra livliga och fartfyllda bebis hålla full show för mamma och pappa! Hon som "undersökte" mig sa att kolla va den lilla krabaten showar för mamma och pappa! Är det inte härligt? Är ju precis så det ska vara.. ;) hon sa också att allt såg himla bra ut och att bebisen såg glad och trivsam ut där inne då den sparkade, boxades, vinkade, vickade på tårna, gjorde volter, drack, smackade, skrattade och hade sig där inne! Såå underbart fantasirikt att det är svårt att beskriva känslan! Andreas la sin hand på min axel och jag tittade upp på honom som såg så lycklig ut och jag kände hur en tår trillade ur min ögonvrå och rullade ner för min kind! ❤ Älskade lilla mirakel där inne om du bara visste va din mamma, pappa och stolta storasyster väntar med spänning på att då träffa dig! ❤ 

Fick backa nästan en vecka i beräknad förlossningsdatum så det nu är 24 Februari och inte 19 som det va innan.. Men nästan bara bra det så det inte va åt andra hållet då vi nästan är på gränsen redan på att få åka på vår bröllopsresa eller inte då vi redan flyttat den en gång för att jag skulle vara för långt gången för att kryssa! :/ Men det är jag som tur va inte nu då! :) 

Endast 20 dagar kvar tills vi åker på vår dröm bröllopsresa! ❤ Helt fantastiskt va lyckligt lottad jag är som får uppleva allt detta underbara med min fina familj som bara växer sig större! ❤ 

Godnatt godnatt nu sover redan mina älsklingar! ❤ 
Kommentera inlägget här: