Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Redan en vecka till..

Kategori: Bröllop

..som sprungit förbi och det är nu 120 dagar kvar till bröllopet!

Men känns skönt att det nu är helt klart med solist samt komp på piano i kyrkan, lokal och allt där i kring är klart, hittat en som kan göra bröllopstårtan, löst sig med kostym åt Andreas som verkade rätt svårt ett tag.. Och ja verkar som att alla stora bitarna faller på plats en efter en här nu! :)

Åhhh GUD va roligt! ❤

KOMMENTARER:

  • Petra Ceres säger:
    2013-02-15 | 22:32:30

    Hejsan! Vad kul att läsa om era böllops planer. Jag och min sambo går också o planerar lite (dock väldigt mycket planeringsstadie ännu) och jag skulle jätte gärna vilja veta mer om hur ni tänkt med saker o ting. kostnader osv. vilka saker man kan klara sig utan och vilka saker är ett måste osv. Budget etc etc. Det är så mycket kring det här med bröllop att en blir helt yr.

Kommentera inlägget här: