Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Bara 2 veckor kvar till 100..

Kategori: Bröllop

Ja det är inte klokt va fort tiden går.. Helt plötsligt är det bara 2 veckor kvar tills nedräknande är på 100 dagar kvar tills bröllopet! Det är alltså 114 dagar kvar! :)

Jösses tiden bara springer förbi!

Lovar att ta tag i det här med att redovisa tips, alternativ osv vad gäller budget, dukning, klänningar ja allt man kan tänka sig! Men just budgeten vill jag nog vänta med tills allt är gjort för att först veta om/vad som sprang iväg ändå.. Klänningen vill jag ju först få hem och se om den är bra innan jag tipsar för mycket osv.. Hoppas ni förstår! ❤

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2013-02-24 | 00:10:05

    Gud va kul ;) måste bara fråga vad den appen heter?

  • Katarina säger:
    2013-02-24 | 09:12:48
    Bloggadress: http://Ernflykt.blogg.se

    Appen heter "Big day" och är en nedräknings app! ;)

Kommentera inlägget här: