Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Utmaning

Kategori: Nyheter

Utmaning!
SÅG PÅ ELINS BLOGG, WWW.SELMAOCHJAG.WORDPRESS.COM, ATT JAG BLIVIT UTMANAD! SPÄNNANDE!!


Du heter? Katarina Louise Ernflykt


Smeknamn? Katti, Kattis, Nina och katta (det sist nämnda är dock FÖRBJUDET att kalla mig jag HATAR det verkligen och vill INTE bli kallad så!


Beroende av? Min telefon (ja jag erkänner har nog ett lätt problem) ;)


Favoritmärken? Mary Kay så klart då det verkligen är BÄSTA märket inom både hudvård och kosmetik! Sen har jag massa favorit märken inom smycken som Thomas Sabo, Michael Kors, MBMJ osv! :)


Vad får du oftast komplimanger för? Ja du jag vet inte riktigt! Flest komplimanger är nog att jag alltid är så positiv och glad och det känns skönt..!


Familj? Min alldeles alldeles egna familj består av min underbara dotter Thea och min fina sambo/fästman Andreas!


Kör? Volvo V70 men skaffar nog snart ny bil! :)


3 färger i höst? Svart, grått och silver gillar jag men piffar gärna till det med nått rosa i höstmörkret!


Sprit, cider, vin eller öl? Sprit i drinkar eller vin.. Cider får jag ont i magen av och öl har jag typ aldrig druckit endast smakat och fyy!!


Hatar? Mest av allt hatar jag cancer (min farbror fick det nyss och min farmor har haft det), hatar också folk som inte kan bete sig ordentligt mot andra som mobbing, REDBULL det HATAR jag och önskar dom kunde eliminera!


Hur svarar du i mobilen? “Hej det är Katarina” eller “Hallå” om det är någon jag känner!


Brukar du komma i tid? Ja för det mesta (hatar själv personer som inte respekterar andras tid och alltid kommer sent) men är ju alltid lite svårare att alltid lyckas komma i tid med en liten VÄLDIGT bestämd 1,5 åring! ;)


När mår du bra? När jag är nära min familj och umgås med våra fina vänner, när jag reser, lyckas med något bra och får beröm för det! :)


Vad tycker du om fötter? Är ju inte som min sambo som har den sjukaste fotfobin ever men kan ju inte säga att jag gillar fötter! Förutom bebisfötter då som alltid är gulligt!!


Är du blyg? Nä, inte särskilt.. Frågar du någon i min omgivning skulle dom nog säga att jag absolut inte var det! ;)


Vad längtar du tillbaks till? Sommar (kanske inte denna då det knappt va någon sommar i år med ÄLSKAR sommaren), min och Andreas första USA resa, och så klart även den andra också! :P gravidmagen, mammaledigheten ja skulle kunna rabbla massa men ser också fram emot så himla mycket! :)


Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja absolut! Men saknar ändå det där riktigt "tjejgänget" som jag aldrig haft.. Typ Sex and the city! :P Alltid haft lättare för att umgås med killar..


Hur gammal är du? 25


Är det okej att gråta? Ja absolut! Jag har väldigt lätt för att gråta och gör det väldigt ofta!


Vill du gifta dig? JA!! Håller på att planera för fullt inför vårt bröllop med hemligt datum än så länge! ;)


Barn? (om, vill du ha fler?) Jag vill jätte gärna ha fler barn, helst två till om jag fick välja och ifall allt går vägen! Men först bröllop! :)


Är du bra på att laga mat? Ja men det tycker jag nog att jag är, får iaf ofta beröm för det jag lagat man visst kan man alltid lära sig så mycket mer!


Intressen? Resa, fota, inredning, shoppa, prata i största allmänhet! ;)


Det visste ni inte om mig?


Är du flygrädd? Nej inte flygrädd men kan ha ganska ont av själva flygningen ibland och må dåligt! Annars ÄLSKAR jag att resa!


Jag utmanar? Josefin, Areni och Cia!

KOMMENTARER:

  • CIA säger:
    2012-10-30 | 08:22:54
    Bloggadress: http://Ciaochtindra.blogg.se

    Haha ok får Sätta mig ikväll med det.:) Men de va faktiskt lite roligt:)

Kommentera inlägget här: