Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

ÄNTLIGEN!!

Kategori: Prylar

För typ två timmar sedan kom äntligen smset från DHL att mina grejer levererats! Svärmor och Emilie fick smset om att dom kunde hämta ut redan igår lunch så som jag har väntat..😉

Var iaf ett himla stort paket att hämta och blev så nöjd med hur ljusstakarna såg ut i verkligheten, hade ju inte ens sett dom små live så visste ju inte alls om dom skulle va lika snygga som i katalogen! Haha!

Sen dom andra ljuslyktorna som jag också beställde lös verkligen super fint i mörkret!! Tummen upp på det! 👍

Tänk att lite prylar kan göra en så glad! ;)

Kommentera inlägget här: