Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Lilla lilla sjukling!

Kategori: Allmänt

Va som jag trodde att något inte stod rätt till igår kväll då Thea vaknade super ledsen flera ggr innan vi kom hem och va helt glödhet när ja la henne i sin säng inatt! Men sov hela natten till 07.00 gjorde hon.. Då väckte hon oss i panikgråt och ja hörde direkt att något inte va bra! Hon var så jäkla varm när jag plocka upp henne så att ja nästan brände mig på henne! Stackars liten har aldrig haft så hög feber som idag! :(

Har bara myst hemma hela dagen för att hon ska bli bättre och nu ska jag snart åka till jobbet! Hoppas lilla. Mår bättre ikväll/imorn! ❤

Kommentera inlägget här: