Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Tusen tack!

Kategori: Prylar

Vi fick massa massa fina julklappar i år..

Jag fick:
Thomas Sabo berlock bokstaven T
Helkropps massage
DKNY parfym
Dumle
Bio presentkort
Ljuslyktor (till väggen samt bord)
Porslins tomte
SHM tisha "Miami To Ibiza"
Gossip Girl sista säsongen
iPad
Baseball tröja
Väggords hjärta
Super snygg rostfri skål (ej på bilden)
Ring med ett kors på
Orange T-shirt
Pengar
Stand Up med middag Norra Brunn

Kan inte komma på om det va nått mer.. Men har ju inte fått julklapparna från mormor&morfar, lillebror, pappa, farbror och så än heller! :p Så har tydligen varit rätt snäll i år med! Haha!

TUSEN TUSEN TACK!! Speciellt stort tack till Andreas mormor & morfar, Lena&Rune som skämmer bort mig alldeles för mycket! <3

På bilden fattas röda ljuslyktor, tomten, ringen, skålen och pengarna! Missade visst det då! Haha!

Orkar/hinner jag ta kort på allt Thea fick imorn så gör jag det! Men hon fick så mycket klappar att hon trötta redan innan hon öppnat en fjärdedel typ! :p

Natti Natti

Kommentera inlägget här: