Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Hjälp mig välja..!?

Kategori: Bröllop

Har ett litet dilemma! Så jag skulle vilja va er hjälp med att säga vad ni tycker jag ska välja och gärna motivera varför så jag vet hur ni tänker! ;)

Har kommit fram till att Thea nog kommer tycka att det blir jobbigt att gå helt själv längst fram upp över altargången på vårt bröllop så ska låna min fina vän Malins äldsta dotter Olivia är det tänkt som brudnäbb ihop med Thea.. Olivia är 8 år och va nyss brudnäbb på hennes föräldrars bröllop (då jag va tärna) Thea ser upp till Olivia som bara den så tyckte det kunde vara bra om hon "hjälpte" Thea! :)

Nu till saken då.. Har ju redan köpt och fått hem Theas klänning som är den till vänster högst upp på bilden (alltså den helvita med stor vit rosett i ryggen) och undrar nu vilken jag ska välja att beställa hem till Olivia?

Tänk nu på att jag, Andreas och Thea ska vara dom enda i helvitt, sen bär våra tre tärnor helt svarta långklänningar samt att våra bestman har helt svart smoking med svart skjorta och svart fluga!

Så först tänkte jag exakt samma som Thea fast med svart rosett? Men frågan är om hon inte ska ha svart klänning och "höra ihop" mer med tärnorna, men ska hon då ha helt svart rosett också eller ska den va vit? Övriga detaljer som ringkudde, blomsterkorg med rosblad osv skall vara svartvitt! Så för den saken skull spelar det ingen roll..

Men vad tycker ni kära läsare? :)

KOMMENTARER:

  • Elin säger:
    2013-03-31 | 20:02:41
    Bloggadress: http://selmaochjag.wordpress.com

    Eftersom att du, Andreas och Thea är helvita tycker jag att hon ska ha den helsvarta och "höra ihop" med brudtärnor och bestman:)

  • malin säger:
    2013-04-02 | 07:46:07

    svart med vit rosett =)

  • Malin säger:
    2013-04-04 | 09:03:41

    Ja du vet ju vad olivias mamma tycker ;) svart med vit rosett :)

Kommentera inlägget här: