Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Emaus 3/4 - 2013

Kategori:

 
 
 
 
 
 
 
 
Typ dessa bilder jag hann ta med systemkameran innan den dog.. Inte bara batteriet heller om det varit så väl.. Utan nä den gick sönder, om det inte är något man kan göra med den för att funkar igen.. Alla tips är välkomna.. 
Det är en Nikon D60 som det står "Fel! Avtryckar knappen, tryck igen" men det går inte..?? :/ såå himla tråkigt om den går sönder nu lagom innan bröllopet! :(

KOMMENTARER:

  • Cissi - Lyckornas Hem o Trädgård säger:
    2013-04-04 | 06:49:16
    Bloggadress: http://lyckornashem.wordpress.com

    Hej Katarina! Visst kan jag det, men jag får göra det till helgen, för jag har fullt upp på vardagarna. På söndag skall jag ha en gravid- och familjefotografering nere i studion, så då kan jag passar på att skicka bilden till dig. Bara jag får din mailadress....:-)
    /Cissi

Kommentera inlägget här: