Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Oj oj oj!!

Kategori: Allmänt

Fy skäms på mig för så extremt dålig uppdatering!! Men har jobbat suuuper mycket det senaste! Har bara en dag ledigt nästa vecka också! :O

men skönt att inte stå utan timmar så får se det positivt! ;)

Annars då, vad har hänt? Ja inte så jätte mycket mer än att jag jobbat och jobbat lite till! :P

Lovar att återkomma med lite roligare info och inlägg snarast! Nu måste jag dock sova för att orka sista "lönehelgs dagen" imorgon! Jobbat hela tors-sön lönehelgen! ;)

Natti natti ❤

Bilden är från tidigare ikväll när Thea fick en hel mango av mig att kalasa på som lördagsgodis och jisses så nöjd hon blev! ;) ❤

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2012-09-30 | 20:32:19
    Bloggadress: http://www.selmaochjag.wordpress.com

    Så gott med mango!!

    Vad skönt för dig att du har fått så mycket tider att jobba, även om det är skönt att vara ledig också såklart!

    Ska försöka få tid att lägga över bilderna från helgen ni var här till ett usb så ska jag skicka dom, har inte glömt:)

    Puss och kram på er!!!

Kommentera inlägget här: