Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Underbar dag på Liseberg!

Kategori: Bilder

ar haft en fantastisk dag på Liseberg! Regnet öste ner när vi kom men det lät oss inte stoppas (inte många andra heller då det va MASSA folk där trots vädret) sen sprack det allt upp och vi hade strålande solsken och super varmt! Thea älskade det verkligen och fick ett eget miniåkpass så hon kunde åka massa! Och som hon gillade det!! ❤ fick en "ninis" som hon säger till kaninerna (skrek som tusan "NIIINIS NINIS!!" när vi åkte Kaninresan! ;) haha! Och en morot till som hon kan mata ninisen med! Nu är vi alla super trötta så bjuder på lite bildcollage!

Kommentera inlägget här: