Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Gårdagens firande!

Kategori: Kalas

Var igår hemma hos Emma för att fira hennes födelsedag! Super trevligt och mysigt hemma hos Emma med kex, ostar, frukt och jordgubbar! Mums! Sen bjöds det på en super mumsig marängtårta med färska blåbär, jordgubbar och mörk choklad! Sååå gott!

Sen drog vi vidare ner till stan för att gå ut och hamnade på Mortens.. Mycket folk och kul att träffa alla gamla vänner som man annars kanske inte träffar men det är nog allt vad gäller utgång för min del.. Är inte jätte big fan av krogen längre! Haha! Mysigare att bara sitta hemma hos någon i så fall! Men tack tjejer för gårdagen! :)

Kommentera inlägget här: