Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Fullt upp..

Kategori: Allmänt

Jag som statusen avslöjar så har det varit fullt upp hela dagen.. Därav har jag bloggat dåligt idag!

Började med att jag städade hela lägenheten, dammtorka, dammsög och tvättade tre maskiner tvätt innan klockan va elva.. Sen ville mamma att vi skulle komma och fika med Tobbe och henne på lejas där jag åt lunch! Thea busade och showade för fullt! ;)

Sen tog jag och brorsan en sväng på stan innan jag gick hem och lekte lite med Thea innan jag lagade mat.. Jessica kom förbi och sen hann väl Andreas va hemma typ fem min innan jag va tvungen att åka för att hinna i tid till måndagsmötet! Väl hemma från det pratade jag och Andreas lite om förskolor då jag ringde runt lite idag.. Sen ringde min fina vän Jény också (hade massa att babbla om då det va sjuuukt längesen vi umgicks nu) bokade in en lunch dejt med henne imorn.. Så blir till att gå och handla tidigt imorn så lite av sakerna fattas och hon kommer kl 12 (tänkte ha maten serverad då) ;)

Så nu blir det sängen här! Natti natti

Kommentera inlägget här: