Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Sjukstuga!

Kategori: Familjen

Natten mellan tis-ons samt idag Ons har varit hemska!!

Blev väckta 01.30 av att Thea PANIK skriker inne från hennes rum, hör direkt att något är riktigt fel så jag puttar på Andreas som sover och vi båda springer in när vi hör hur hon skriker ännu värre! Hittar henne helt nerspydd och hon försöker resa sig upp då hon spytt på rygg och försöker få ur sig det sista i halsen! :( va spy över hela henne, sängen och tom väggen! Stackars liten!

Strax efter det började Andreas spy som en gris och vi sov totalt 2 timmar på hela natten! Jag klarade mig bra i flera timmar (tur det då jag fick ta hand om mina två hjärtan, renbädda båda sängarna Thea spydde nog 4-5 ggr i vår säng också! :( tvätta fyra maskiner tvätt, struntade helt i vad grannarna skulle tycka då detta va en nödsituation för det lukta satan!!

Sen somnade vi alla tre vid 13.30 nån gång och vaknade sen 19.20 och förstod att vi vänt helt på dygnet! Men så somnade Thea igen helt utslagen vid 23.00 och Andreas likaså! Ja fastande i tv och ska sova nu! Natti Natti

KOMMENTARER:

  • Elin säger:
    2012-12-20 | 06:43:08
    Bloggadress: http://www.selmaochjag.wordpress.com

    Åh vad kul med lite nya inlägg! Men inte kul med magsjukan!! Fy fan vad vidrigt det är! Är ni bättre nu? Får se det positivt att det var tur att det kom innan jul och inte mitt i julfirandet.

    Och ja visst blev vår gran fin? Vi är supernöjda! Selma är ganska duktig, har väl rivit ner två kulor som hon sen försöker hänga tillbaka men det är inte det lättaste:) annars är det mest katten som är på den:))

Kommentera inlägget här: