Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Toppen dag

Kategori: Allmänt

Nu har visst redan en vecka gått sen förra uppdateringen! Sorry!

Jobbade på maxi igår kväll sen direkt till Carlia för att jobba natten! Andreas fick lämna Thea på dagis för första gången så tidigt som 06.30 då dom öppnar! Ja sov till 13.00, hämtade Thea på dagis, handlade på maxi, lagade mat.. Så kom Nicklas och Nadia hit på besök! Thea fick den söta rosa hunden med rosa krona som ni ser på bilden! Super söt och den låter när man trycker på den!


Mamma och mormor hade varit en sväng på Ikea så mamma kom förbi snabbt med lite presenter till Thea! Fick en helt ny servis (kalas serien har bytts ut till en ny i super fina färger) samt en jätte söt grönsakslåda! Samma sånna tyg grönsaker som hon har i frukostset i sitt kök som hon bara älskar! ;) TACK bästa mamma/mormor! <3

Åt god fläskfilégryta som ja gjort med klyftpotatis och ris till.. Blir så när alla har olika tycke och smak! :P haha!
Natti natt! Nu blir det till att snabbt packa klart för min del och sen göra som resten av familjen, SOVA! ;) Blir underbar utbildning i Gbg för min del fre-lör! :)

Kommentera inlägget här: