Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Säljes!!

Kategori: Säljes

Måste TYVÄRR sälja denna underbart fina och praktiska overall som ja köpte till Thea förra året i hopp om att den skulle passa i år.. Hon hade en exakt likadan som ja köpte begagnat på öppnaförskolan när vi sen trivdes så bra med den (då den är lätt att ta på och av även när hon sover med dom dubbla dragkedjorna)

Sen är det tossor till som man knäpper av och på med tryckknappar! Också toppen när man vill slippa sätta på skorna för att ta sig hem! :)
Ni som är intresserade får gärna komma med bud vad ni skulle vilja ge för den!

Den är i storlek 86 (kanske en liten 86:a) med tanke på att Thea har massa jackor och liknande i 86 som fortfarande är förstora men denna är för liten!

Kommentera inlägget här: