Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Lycklig!

Kategori: Vårt hjärta



Denna bild är sann LYCKA!!! Jag är verkligen lyckligast i världen! Har fortfarande inte hunnit smälta denna fantastiska dag som jag var med om i söndags! Vår söta, underbara, fantastiskt snälla dotter döptes ju på morgonen! Direkt efter det åkte vi alla som samlats för att fira denna dag på hotell Carlia för att fira! Det bjöds på smörgåstårta, fantastiskt fin tårta (som Josefina Pilot gjort till lilla Thea), och sen presentöppning av Theas alla fina presenter! OJ så mkt fint den lilla dockan fick! <3 Efter vi öppnat alla paket och tackade för allt fint så bad min kära Andreas, Theas gudmor och gudfar att komma upp till oss så vi kunde tacka dom så mycket! När vi efter rätt känslosamma ord och lite tårfyllda ögon här o där hade fått sagt vårt, så säger Andreas, "Nu skulle jag vilja ha lite hjälp av min vän Simon (Theas gudfar) och så gick han ner på knä framför mig medan Simon stoppar ner handen i sin inneficka på kavajen och tar upp en ask! Ger den till Andreas och han säger att han älskar mig och frågar om jag vill gifta mig med honom!!! <3<3<3 Herregud vilken lycka! Jag blev helt till mig och lipa som ett litet barn när jag sagt JA!!! och han satte på mig den otroligt vackra diamantringen han köpt åt mig kikade jag ut över folkmassan av nära och kära och ser att alla i hela lokalen sitter och gråter! Var inte ett öga torrt i den lokalen just då! Haha! Åhh så underbar han är min stora kärlek! Är så otroligt glad över att just jag snart kommer att stå som brud till honom framme vid altaret och säga "JAAA!" <3 obeskrivligt!

På bilden ser ni också att Thea fick sin allra första diamantring så alla i hela familjen bär ring just nu! :)

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2011-06-09 | 00:23:01
    Bloggadress: http://fineobella.blogg.se/

    Vilken charmig bild!! Tänk så himla modigt av honom att gå ner på knä framför allihop!! inte nog me att de e jobbigt å stå å öppna presenter så gör han detta också haha :) LYCKA <3

Kommentera inlägget här: