Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Helt slut

Kategori: Allmänt

Idag bestämde vi oss för att ta oss en tur till Stenungsund för att köpa en present till en kompis! Caroline lämnade lilla Lovisa till sin mamma som ville "låna" henne över dagen så hon åkte med oss en sväng! Passade på att träffa Arpy, Peter och Ayla en sväng också! Såå himla söt hon är den lilla prinsessan! Och så stor hon blivit! :)

Nu är vi på väg till Torp för att hämta köttet vi beställde igår till nyår! Hoppas dom fixat oss en fin bit!

Thea däckade i bilen ner och nu likaså på vägen hem! ;) sötnosen!

Kommentera inlägget här: