Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Denna veckans to-do!

Kategori: Allmänt

Tänkte börja denna veckan med att skriva några punkter på vad som händer i mitt liv denna veckan!

Julklappsshopping, Fika med Josefin, Måndagsmöte, Köpa Julstjärna till hallen, Överby med Caroline Einarsson, Kolla barnvagn, Baka julgodis, Städa, Tvätta, Hudvårdskurs med Caroline + Åsa, Skaffa mig ett strykjärn, Jul på Liseberg, Äta på Texas Longhorn, Hämta ut min Iphone, Jobba Bikbok, Julbord på Tanumstrand med övernattning, Kalas för lillasyster Therese.

Blir säkert mer grejer men detta är sånt jag vet att jag skall göra eller måste göra! :)

KOMMENTARER:

  • Svärmor säger:
    2010-11-30 | 11:27:59

    Tur du har en ledig vecka med allt du skall hinna göra ;-)... Kramiz

Kommentera inlägget här: