Nilsflykt

I min blogg kan ni följa mitt vardagsliv ihop med min älskade man Andreas och vår underbara lilla dotter Thea (född i Mars 2011),och fantastiska son Milo (född i Februari 2014). Tar även med er på alla mina resor som alltid varit min stora passion i livet! <3

Bilder från Rom!

Kategori: Resor


Lilla bebisen var ju tvungen att få vara med på bild!


Min underbara vän Caroline fyllde 20!


Dessa underbara tjejer var såklart också med!

Det var dom svartvita bilderna det.. :P


Älskar denna hoppbild på underbara Jény!! Är inte jag en grym fotograf så säg.. ;)


Måste ju visa några turistbilder också! haha! Colosseum!


Glada flickor på guidadtur!


Jag och Caroline är TURISTER!


Glad Katarina utanför Colosseum!


Nej hon är inte riktigt som alla andra, hon är MYCKET bättre! <3


Italienare alltså..! haha! Det står "Please do not sit" på skylten.. Frågan är på vad???!?!


Den kända lyckofontänen, kommer dock inte ihåg namnet.. :P


Den gravida kvinnan fick rida på chefens rygg..! haha!


Ännu en magbild av fantastiska Jény!


Grabbarna beställde inte stora öl till lunchen och nog fick dom STORA öl! haha!


Våra chefer skrämde oss visst lite när vi poserade på spanska trappan.. Haha! Kolla Carolines min! ;)


Klockren bild på mig och Caroline! <3


Tvunget att besöka Roms Hard Rock såklart.. :D


Och den här fick såklart följa med hem till bebisen!


Samt det berömda glaset! ;)


Middag på en italiensk restaurang som vi blev bjudna på av våra underbara chefer!


Men om det tyckte Jény och Caroline bryyyyyyr!!


Även i kön in till Vattikanstaten var det mkt brrrrrryyyyyrrr!!!


Inne i Vattikanen..


Där Jény och Caroline var lite turistiga ihop med thinkern!!


Sen var det vippen och helrör som gällde på nattklubben Gildas.. För min del var det dock vatten! ;)


Sista middagen på jätte mysig liten Italiensk restaurang, där vi också firade Caroline.


Resten av gänget!


Skål!


Snygging!




Sen sjöng vi såklart alla för födelsedagsbarnet!


Så himla fin du är min vän <3


"Tårtan" som hon fick av servitören!

Orkar inte ladda upp fler av de 800 bilderna som togs just nu.. haha!

Love

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: